İkea'da Mülakat

Bugün İkea (Mapa Mobilya Aksesuar ve Pazarlama A.Ş.) müşteri hizmetleri için görüşmeye gittim.Başvurduğum pozisyon kurumsal satış ve satış takım lideri idi.Gelin görün ki beni müşteri hizmet departmanı için aradılar. Başvurduğum birimi belirtmeme rağmen çağırdılar. Ben de tabi olur diye düşünerek kabul ettim. Neyse efenim gittim bugün Swiss otele. Kalabalıktı ve önceden başlayan farklı görüşmeler devam ediyordu. Görüşmeyi yapacak personellerin üzerinde ikea formaları vardı.Bazıları ikea armalı farklı şeyler giymişti ama aşikar olan hepsinin fazlasıyla spor giymiş olduğu idi. Görüşmeye de gelenler arasında spor giyenler vardı. Bi küçük salonda form doldurduk. Form klasik özgeçmiş formu idi. Kan grubu sormuşlar,eski iş deneyimleri,alınan maaşlar,neden ayrıldığımız falan. Formu doldurduktan sonra biraz bekledik bi yan salona aldılar u şeklinde bir masanın etrafına oturduk. Önümüzde bir kağıt üzerinde bir mağazada karşılaşılacak 5 sorun yazılmış ve bu sorunları kendimizce bir öncelik sıralamasına sokmamız istenmiş. Herkes 5 dk içinde sıraladı. 10 dk da grup tartışması yaptırdılar.Yaklaşık 15 kişi idik. Biri başladı işte 1. sırada şu çünkü şöle falan derken biri daha başladı. Araya girip fikir beyan edeceğim nefes alan yok:) Bir nefes alsalar. Neyse ya sabır diyip fikrimi söyleyim dememe kalmadı görüşmeyi yapanlardan biri ( 3bayan 1 erkek vardı,2bayanda olabilir) arkadaşlar zaman az diğer arkadaşlara da fırsat tanıyalım diye. Ben de güzelce sıraladım görüşlerimi ve uzatmadım ki diğer arkadaşlar da söz alsınlar diye ama belli 2 kişi yine konuşuyor. Bence büyük saygısızlıktı fırsat vermediklerinden diğer arkadaşlar artık zar zor konuya girebildi. Derken çıktık 5 dk sonra tek tek çağırdılar. Görüşme olumsuz:) Bir de elime içecek kuponu verdiler çok lazım gibi. Kendime güvenirim ayrı konu ama neye göre olumlu diyorlar ona bir cevap bulamadım. İkea'ya olan gönül bağımda kopma oldu açıkçası. İkea kariyerimin hiçbişeyi oldu yani. İstediğim bir departman değildi ama mülakat yöntemleri ve verilen süre hiç hoşuma gitmedi. Bugüne bugün girdiğim mülakatların haddi hesabı yok :D Deneyimimi paylaşmak istedim sevgili okurlarım.
Lanet olsun işverenlerin işsizlikten kaynaklı gereksiz kendilerine güvenlerine ve biz işsizleri sömürmelerine...
Sevgiyle ve mutlu kalın diyorum ve ve ve gönlünüzdeki işte çalışmanızı diliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Dağ başına kış gelir,insan başına iş gelir... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...