Gelinlik Arayışı Başladı


Ossi Gelinlik Moda Evi'ne denediğim bir model
Songül Hanım'a teşekkürler...
Bugün itibariyle gelinlik modellerine bakmaya başladık. And Çarşısı'nı bir turlayıverdik kelebeemle. Bu arada ilk girdiğimiz gelinlikçiden 2 model de giydim. Bu vesile ile strapleze ve kabarık modellere bakışım değişti. Yakışıyormuş meğer:)) Bir de deneme amaçlı da olsa gelinliği giymek bambaşka bir duygu:)
Hemen hemen her gelinlikçide modeller aynıydı. Gerçi fazla yere bakmadık ama baktığımız yerler epeyce fikir verdi. Şunu da anladım ki hakikaten gelinlik herkese yakışıyor yeter ki tipimize uygun modele karar verebilelim.
Şubat sonu İzmir'de gelinlikçiler fuarı varmış ve fuar sonrası gelinlikler zamlanacakmış. Ayrıca bu aralar fazla yoğunluk olmadığından gelinlikçiler daha geniş çalışıp gelin adaylarına daha fazla vakit ayırabileceklermiş:) Elinizi çabuk tutun gelinler. Daha gezmeye ve araştırmaya devam edeceğim. Tecrübelerim burada olacak;) Umarım bir gelin adayı olarak sizlere de birazcık katkım olur.
 Bu arada Markafoni ve Trendyol sayesinde çeyizimin ufak ama önemli detaylarını da cazip fiyatlarla alma imkanı buluyorum tavsiye ederim. Yeni paylaşımlarımla yeniden burada olana dek
Sevgiyle ve mutlu kalın...

5 yorum:

Heather dedi ki...

Good luck with your shopping. What a challenge to find the perfect dress. thanks for sharing your wedding with those of us who visit your blog.

Nazmiş Teyze dedi ki...

Thanks Heather.You are so kind...

Adsız dedi ki...

slm ben asiye sizden Markafoniden bana refarans olmanısı rica edicektim. üye olamıyorum referans gerekiyomuş. şimdiden tşkler.....

Adsız dedi ki...

sakın and çarşısına gitmeyin derim.özellikle filinta gelinlikçisini asla tavsiye etmem.işten anlamıyorsanız kandırırlar,paranızı alırlar.miss defneyi tavsiye ederim.büyük çarışıda...gidince farkı anlarsınız...

Nazmiş Teyze dedi ki...

Tavsiye için teşekkürler ama aradan 2 sene geçti.Gelinliğimi arkadaşımın da aldığı ve güvenle herkese tavsiye edebileceğim bir gelinlikçiden aldım.Anafartalar çarşısı 3. katta Rabia Gelinlik var.Sahibi hem dikiyor hem satıyor.Fiyatlar da gelinlikler de çok güzel.İstediğiniz model varsa uygun fiyata da diktirebilirsiniz. And Çarşısı konusundaki fikirlerinize katılıyorum.

Yorum Gönder

Dağ başına kış gelir,insan başına iş gelir... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...